Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
français
español
Deutsch
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Search
Search:
All of DSpace
Investigación
Revista CIENCIA UNEMI
VOL. 1, NÚM. 1 (2008) AGOSTO
VOL. 1, NÚM. 2 (2008): DICIEMBRE
VOL. 2, NÚM. 3 (2009): SEPTIEMBRE
VOL. 3, NÚM. 4 (2010) AGOSTO
VOL. 4, NÚM. 5 (2011): SEPTIEMBRE
VOL. 4, NÚM. 6 (2011) DICIEMBRE
VOL. 5, NÚM. 7 (2012) JULIO
VOL. 5, NÚM. 8 (2012) DICIEMBRE
VOL. 6, NÚM. 10 (2013) DICIEMBRE
VOL. 6, NÚM. 9 (2013) JUNIO
VOL. 7, NÚM. 11 (2014) JUNIO
VOL. 7, NÚM. 12 (2014) DICIEMBRE
VOL. 8, NÚM. 13 (2015) ABRIL (EDICIÓN ESPECIAL)
VOL. 8, NÚM. 14 (2015) JUNIO
VOL. 8, NÚM. 15 (2015) SEPTIEMBRE (EDICIÓN ESPECIAL)
VOL. 8, NÚM. 16 (2015)DICIEMBRE
VOL. 9, NÚM. 17 (2016) ABRIL
VOL. 9, NÚM. 18 (2016) JUNIO
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Filename
File description
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Filename
File description
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Has File(s)
Filename
File description
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2016-04
LA PRÁCTICA DICENTE-INVESTIGATIVA DESDE LA TECNOLOGÍA EDUCATIVA Y EL SOCIOCONSTRUCTIVISMO
Robles Altamirano, Adriana Lourdes
;
Barreno Salinas, Zoila
2014-06
UNA MIRADA A LA PROPIEDAD INTELECTUAL EN LAS INSTITUCIONES DE EDUCACIÓN SUPERIOR DE GUAYAQUIL
Ortega Campoverde, Olga Teresa
;
Calderon Salazar, Jorge Enrique
Discover
Author
1
Barreno Salinas, Zoila
1
Calderon Salazar, Jorge Enrique
1
Ortega Campoverde, Olga Teresa
1
Robles Altamirano, Adriana Lourdes
Subject
1
Aprendizaje autónomo
1
Derecho de autor
1
Patente
1
Propiedad intelectual
1
Socio constructivismo
1
Tecnología educativa
Date issued
1
2014
1
2016